teisipäev, 7. aprill 2009

Ujud või upud?

Ujumiskoolitus, mis toimus 31 märtsil oli JCI Spordiklubi avakoolitus, kus jagati tarkust koos praktilise harjutamisega. Eks iga algus on raske ja seda tunnistasid ka need inimesed, kes olid juba ujumisega sinasõbrad, kuid hiljem juba tuli ka positiivset tagasisidet.

Olles tõmmanud enamus vett basseinist läbi suu ja nina kenast makku ja kopsudesse olin ka ise saanud peale esimest tundi selgemaks, kuidas tegelikult ujutakse. Välja tuli see küll pigem uppumisena, kuid usk oli seatud ja eesmärgid olid käega katsuda basseini teises otsas. Õhtul kodus kõrvadest vett välja valades mõtlesin, kui hea oli ikkagi teha midagi ja oma võimete piire katsuda. Nüüdseks on vist kõigile selgeks saanud ka see, et mina ennem seda ei osanud ujuda - praegu ma juba ei upu. Nii palju, kui ma olen mujalt kuulnud, siis kõik on väga õhinas. Ja eks ma vist pean veel tegema koolituse kunagi, sest tahtjaid oli rohkem kui meile praegu gruppidesse mahtus. Nii et... pange aga lõpused ja lestad valmis ning mõelge ookeani kohinale.... :)

1 kommentaar:

Pille ütles ...

Mina ujuson täna oma esimesed 50 m krooli nii, et ma ei uppunud:)