teisipäev, 7. aprill 2009

1 mai Viljandi järvejooks & Minu Eesti & saun, grill ja chill



Juba 1. mail toimub traditsiooniline Viljandi järvejooks, kus on võimalik teha nii kepikõndi kui panna end proovile ca 10 km jooksudistantsil. Mitmed JCI-kad käisid seal eelmine aasta ja päris palju on kuulduste kohaselt minejaid ka sellel aastal:)

Eelmisel aastal püstitati jooksu osalejate rekord: finišisse jõudis 2249 inimest. Korraldajad ootavad juubelijooksul taas uut osalejate rekordit. Nii siis tule ja proovi mis tunne võiks olla joosta või teha kepikõndi keset melu ;)

Osavõtjate registreerimine interneti vahendusel Sportinfo koduleheküljel: www.sportinfo.ee kuni 27. aprilli kella 24-ni.

Suurjooksul peetakse ka võistkondlikku arvestust. Arvesse lähevad võistkonna 7 parema jooksja tulemused (aegade summa) ja nende põhjal kuulutatakse välja parim klubi/võistkond ja suurima osavõtjate arvuga klubi/võistkond.
Kuna plaanis on registreerida JCI Spordiklubi meeskond, siis andke palun endast märku pille.muni@gmail.com


HIND: II voor 13.04 - 28.04.2009 jooks 100 EEK ja kepikõnd 50 EEK

Lisaks on sellel päeval toimumas ka Minu Eesti mõttetalgud. Oleme talgute korraldajatega veidi nõu pidanud ja praeguse seisuga on info, et Viljandis alustab Noortekeskuses olev mõttekoda teemaga Tervis, Sport ja vabaaeg tööd kl 14.00 ehk peale järvejooksu. Mõttetalgute avamine toimub ühiselt kl 10. Korraldusliku poolepealt on nii, et peale piduliku avamist talgulised, kes Viljandijärve jooksust osa võtma ei lähe alustavad kohalike teematega ja ümber Viljandi järve jooksjaid oodatakse ühinema kl 14. Registreeruda saab siin

Õhtu lõppeb aga sauna ja väikse grilliga, mida aitab organiseerida JCI Viljandi. Info peatselt tulekut.

Head jooksuaega;)

3 kommentaari:

Kaspar Loog ütles ...

Mina olen järvejooksul kirjas. Õhtul kahjuks edasi chillida ei saa :(

kristi ütles ...

Mina olen ka kirjas ja kogu järvejooksude sarjas. Viljandis saan omalt poolt pakkuda pärast jooksu grillimis-chillimis võimalust koos saunatamisega:)

Jaana ütles ...

Mina olen ka minemas aga mitte jooksma vaid kõndima ;)