neljapäev, 12. veebruar 2009

Sulks ehk sulgpall

Tervitused! Kolmapäeval JCI Toompea kuukoosolekul tehtud JCI Spordiklubi tutvustus avaldas mulle sellist positiivset mõju, et otsustasin klubi tegemistega liituda ning hoolitseda sulgpalli sektsiooni eest :)

Olen 7 aastat käinud oma heade sõpradega iga pühapäev paarismängu tegemas. See on olnud mõnus kokkusaamine koos nelja-viie ägeda mänguga.

Olen kindel, et läbi spordiklubi suudame äratada huvi erinevate alade vastu, kasvatada huviliste ringi ning läbi selle on mõnusam üheskoos spordiga tegeleda. Ja miks mitte korraldada ka menukaid spordipäevi koos koolituste ja võistlustega.

Pille andis mulle ka mõned ülesanded.
Tegelen nendega ja annan peatselt siin sulgpalli teemal lisainfot.

Pilt on pärit Zelluloosi Spordiklubi lehelt - minu põhiline mängimiskoht.

Kaido
kaido.irval@gmail.com

2 kommentaari:

Triin A ütles ...

Mina ühineksin ka sulksi sõpradega, kui mind algajat mängu võetakse :) näib meelepärane ja kontimööda spordiala olevat

Pille ütles ...

Kaido võta Triin kampa;)