esmaspäev, 7. september 2009

Maraton maratoni maratonni


Ühel säraval augusti hommikul ärkasin teadmisega, et vaja rulluiskudel läbida minu jaoks ennenägematu distants, äraproovimata rajal. Eelneva öö olin niiöelda maganud kolme eesmärgi peal.

Kolm korda võite arvata mis oli esimene eesmärk ja iga kord arvate õigesti – sõita läbi Tartu Rulluisumaratoni 36 km. Teine eesmärk selleks päevaks oli mitte kukkuda. Sobib iseenesest mistahes päevaks. Kolmandat nii hästi enam ei mäleta, aga pakun et see võis olla – teha seda kõike vähem kui 2,5 tunniga. Kuidas mul siis läks?

Lühidalt: läbisin, ei kukkunud, aeg 2 tundi 8 minutit. Selle juurde mõned ilustreerivaid faktid. Kes oskab see kommenteerib.. Päev oli Lõuna-Eestilikult palav ja igas joogistopis kaanisin ära 3-4 topsitäit vedelikku, mis aga kätte saada õnnestus. Üheski rongis püsida ei tulnud välja, liiga kiired rongid minu jaoks. Uisud olid väga hästi määritud – laskumistel võitsin oluliselt kohti. Tõusud oleksid minu poolest võinud olemata olla. Andsin võidud kõik lahkesti tagasi ja kuhjaga peale ka. Lõppkokkuvõttes tuli koht tagant poolt esimese saja sisse, kui mälu ei peta siis 725.
Kõik eesmärgid täidetud ja ise väga rahul!

JCI Spordiklubi oli sel päeval väljas esindusliku delegatsiooniga. Minust oluliselt vähem aega raja läbimiseks kulus Ottil, Arvil, Pillel, … Võidumees oli Moreno Alfredo Venetsuelast ajaga 1:01:15.9


Nägudeni Berliinis, Triin A

Kommentaare ei ole: